Pages

Friday, October 29, 2010

for u my friend

Hallu2 dear..ummus! aku xmarah kau pon sbnarnye..pasal ape yg kau ungkit pasal AKU AMEK AYED dari kau tu..aku dah xkesah..malas doh nk bemasam muka dgn kau..dah la satu kelas..nk spm lak tu..kau tu kawan aku yg boleh nak dikatakan rapat la gak kn (V'Rasya) ingt lgi name tu?? knn2.so.watpe nk gado2 or bmasam muka or xbetego or seumpama dgnnye lah kan..

if kau xpuas hati lagi pasal hal dulu tu..cakap je dengan aku depan2 and xyah da ungkit2 bende ni..lupakan terus..kalau aku yang salah AMEK AYED DARI KAU aku mintak maaf sangat2 dari hujung rambut sampai hujung kaki..myb aku silap..tapi ayed pon CILAKE jugakkn..hee
xboleh jugak nk cakap aku amek dye dri kau sebab bukan aku cari dye dulu..
oke dah sampai situ je hal tu..mlas nk ungkit lagi..hee

and pasal ape yg kau post kat buletin taon lepas tu..aku pendam je doll..malas nak ungkit,,malas nak ingt..
kau mengata aku baii kat post tu..suke kaki kau je nak cakap pe kat comment tu..Aku xpernah ade hubungnan pon dgn yus..kau xtau cite sbnar kau nak tulis mcm2 pasal aku..kau xkenal pon sape aku mase tu..aku sabar je doll..malas nak panjangkn cite,,lau ekotkan hati memang aku ganyang kau masa tu gak..hahahah..ada some1 yg print bende tu sbb aku yg suruh..aku simpan sampai taon ni..tapi masa aku kemas bilik awal tahun ..aku dah buang sebab aku pk buad ape nak simpan ..bende da lepass..luka kat hati pon dah sembuh..

so pasni xyah dah la nk gado..tadi aku bukan xnak jawab pe kau tanye..tapi masa tu xsesuai . so aku wat xtau jela.sorry oke.aku xmarah pon and dah malas nak amik tau..ayed pon dah kembali ke Rah......lah..doa kn jela dye bhagia di sana..haha

kalau pasal kteorg cakap2 belakang2 and sindir2 tu biasalah..kau macam xkenal kawan2 kau..
tpi ape yg kteorg ckp and sindir untuk kebaikkan kau jugak..myb wat masa sekarang kau akan cakap kteorg xsupport hbungan kau dgn laki kau..tp satu mase nnti..kau akn btrima kasih kat kteorg..why why why ??? tunggu jela saat tu nanti..

kteorg sayang kau dohh..xnak kau hanyut mcm tu jee.kteorg tau kau pandai jge diri and  laki kau pon pndai jge ko..baik dgn ko,tau nk amik aty kau,jd pneman setia ko..tpi ape yg akan blaku pas ni kite sume xtau..kau boleh dikatakan hampir sempurna..semua kau ade..tapi..hmm
pk la sygg...

tu je kot aku nk potpet2..aku harap pasni kte xde masalah lgi.bukn dgn aku je tp dgn semua..
renung-renungkan&selamat beramal....

3 comments: